کمپین تبلیغاتی نیوشا و رضا کیانیان

کمپین تبلیغاتی نیوشا و رضا کیانیان بازتاب گسترده ای در خبرگزاری ها داشته است. در همین راستا، گفتگویی با رضا کیانیان در خصوص دلایل پذیرش این تبلیغات در چندین خبرگزاری منتشر شده است.

رضا کیانیان و دمنوش نیوشا

 

رضا کیانیان و دمنوش نیوشا

عکس رضا کیانیان این روزها در سطح شهر در تبلیغات یک دمنوش گیاهی در بیلبوردهای شهر خودنمایی می‌کند؛ این بازیگر درباره‌ی دلایل‌اش برای پذیرش این تبلیغات گفت: این روند در میان بازیگران در جهان مرسوم است و چیز غریبی نیست! بعضی بازیگران،کالای را که به شخصیت اجتماعی شان نزدیک‌تر هست را تبلیغ می‌کنند، مثلا یک تبلیغی هست درباره قهوه که آل‌پاچینو آن را تبلیغ می‌کند؛ آل پاچینو یک بازیگری است که کافه نشین است و قهوه خور! بنابراین این تبلیغ خیلی به او می‌نشیند.

او ادامه داد: در این سال‌ها چندین شرکت به من پیشنهاد کردند که برای آن‌ها تبلیغ کنم اما هیچ کدام از آن‌ها تا به حال با شخصیت اجتماعی من جور نبوده است، اما این تبلیغ اخیر با شخصیت اجتماعی‌ام و برندی که از خودم ساختم، جور است.

رضا کیانیان در توضیح دلایل‌اش برای پذیرش این تبلیغ گفت: من در عین حال که فعال محیط زیست هستم، فعال اجتماعی هم هستم و برای مسائل شهروندی‌ و سلامتی دغدغه دارم.

او در ادامه سخنانش مطرح کرد: این شرکت محصولات متنوعی چون قهوه، چای و… دارد اما من فقط برای دمنوش مثلثی آن تبلیغ کردم و دلیلی قانع‌کننده برای خودم داشتم که اجازه دادم عکس‌ام را بر روی بیلبوردها بگذارند چون محصولی ست؛ «صددرصد ایرانی، صددرصد طبیعی» در تبلیغ این محصول هم به تولید داخلی کمک می‌کنم و هم محصولی را تبلیغ می‌کنم که طبیعی است و هیچ افزودنی ندارد بنابراین برای سلامتی خوب است.

نیوشا و رضا کیانیان

رضا کیانیان در توضیح بیشتر درباره‌ی دلایلش گفت: یک نکته مهم‌تر این است که کیسه سه گوشی که این چای داخل آن است، برخلاف کیسه چای‌های دیگر قابل بازیافت است؛ یعنی ما یک پلاستیک را در طبیعت رها می‌کنیم باید هزاران سال طول بکشد که به طبیعت برگردد اما کیسه‌های این دمنوش در عرض سه ماه قابل بازیافت است و اگر آن را در خاک چال بکنید بعد از سه ماه قاعدتا اثری از آن نخواهید دید.

در نتیجه وقتی یک شرکتی با چنین مشخصاتی محصول خود را آماده می‌کند چرا برای آن تبلیغ نکنم؟! خصوصا اینکه با آنچه که من همیشه در شعارها و حرف‌هایم می‌زنم مطابقت دارد، در واقع یک برند دارد برای یک برند دیگر تبلیغ می‌کند.

این تبلیغ هر دو را تقویت می‌کند و هیچ کدام را تضعیف نمی‌کند پس اگر بروم برای محصولات دیگر ی که با شخصیت اجتماعی من جور نیست تبلیغ کنم در واقع دارم برند خودم را خراب می‌کنم و احتمالا موجب  تخریب خودم و خنده بقیه خواهم شد!

متن کامل این مصاحبه را می توانید در سایت های خبری  ایسنا ، امیدنامه، آرنا نیوز، شعار سال، صدای ایران، تی نیوز، خبرآنلاین، آخرین خبر و … مطالعه نمایید.